ASSERTIVITEIT  
EFFECTIVE PRESENTATIONS  
SPRAAKMAKENDE PRESENTATIES  
POWERPOINT PRESENTATIES  
FOCUSGROEPEN VOOR MANAGERS  
TELEPHONING SKILLS  
VERKOOPTECHNIEKEN  
LOOPBAANBEGELEIDING  
SOLLICITATIETRAINING  
FAALANGST OVERWINNEN  
OMGAAN MET CONFLICTEN  
ASSERTIVITEIT

VOOR WIE?

De training richt zich tot managers en medewerkers die via hun verbale en non-verbale communicatie meer impact willen hebben op anderen. Van medewerkers en leidinggevenden wordt verwacht dat ze vlot met mekaar kunnen omgaan in diverse omstandigheden. Niet alleen als de stemming opperbest is, maar ook in momenten van crisis. Een vlotte en doeltreffende communicatie is van levensbelang. Waar mensen samenwerken kunnen echter conflicten ontstaan. De meningen lopen immers niet altijd gelijk. Geen erg, want als we op de juiste manier kunnen opkomen voor onze mening en kunnen omgaan met tegengestelde meningen en conflicten, ontstaan net op zoín momenten de betere ideeŽn.

GETRAINDE COMPETENTIES

Aan het einde van de training hebt u inzicht in:
  - de precieze werking van het communicatieproces
- het belang van lichaamstaal
- het belang van empathisch luisteren
- het belang van het stellen van de juiste vraag
- het belang van de volgorde waarin u ideeŽn aanbrengt
- het belang van de juiste formulering.
U bent in staat om:
  - een vlot en effectief gesprek te voeren;
- uit te komen voor uw mening;
- gepast te interveniŽren tijdens een vergadering;
- 'nee' te zeggen;
- kritiek te geven;
- om te gaan met kritiek;
- een conflict te hanteren;
- slecht nieuws over te brengen.
HOE GAAN WE TE WERK?

De training is absoluut geen theoretische bedoening. Integendeel, we gaan altijd uit van de ervaringen van de deelnemers. Aan de hand van rollenspelen voelen de cursisten de positieve of negatieve effecten van bepaalde communicatietechnieken. Aan die ervaringen koppelen we adviezen voor communicatiestrategie.

U wilt een compleet en een op maat gemaakt voorstel?
Stuur gerust een e-mail naar info@aeetos.be of bel ons op +32 475 52 36 05.