ASSERTIVITEIT  
EFFECTIVE PRESENTATIONS  
SPRAAKMAKENDE PRESENTATIES  
POWERPOINT PRESENTATIES  
FOCUSGROEPEN VOOR MANAGERS  
TELEPHONING SKILLS  
VERKOOPTECHNIEKEN  
LOOPBAANBEGELEIDING  
SOLLICITATIETRAINING  
FAALANGST OVERWINNEN  
OMGAAN MET CONFLICTEN  
VAARDIG IN BUSINESS ENGLISH - TELEPHONING SKILLS

VOOR WIE?

Secretaresses, telefonistes, werknemers uit de customer serviceafdeling van bedrijven of organisaties, … iedereen die in het Engels op een vriendelijke manier informatie wil geven of met veeleisende klanten geconfronteerd wordt en daarbij correct, maar assertief wil handelen. Op dat ogenblik bent u immers het visitekaartje van de organisatie waarvoor u werkt.


GETRAINDE COMPETENTIES:

Aan het einde van de training bent u in staat om vlotter en met meer vertrouwen te telefoneren in het Engels.


HOE GAAN WE TE WERK?

Vooraf vult de cursist een zelfevaluatiedocument in, gebaseerd op het Taalportfolio voor Volwassenen van de Europese Unie. Daarmee bepalen we zijn startpositie.
Daarna gaan we in op ervaringen met Engelse telefoongesprekken. Enkele principes van klantvriendelijk telefonisch onthaal heeft u nodig om daarna in een reeks oefeningen met een partner (de lesgever of een cursist) aan de slag te gaan. De moeilijkheidsgraad van de oefeningen loopt stapsgewijs op.

Bij voorkeur nemen we de oefeningen op zodat onmiddellijke feedback en remediëring mogelijk zijn. Indien gewenst, gaan we in op de grammaticale finesses, maar we besteden steeds aandacht aan de correcte uitspraak.

U wilt een compleet en een op maat gemaakt voorstel?
Stuur gerust een e-mail naar info@aeetos.be of bel ons op +32 475 52 36 05.